سرپرست گروه آموزشی روانشناسی و آموزش کودکان استثنایی
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشکده
معاون فرهنگی دانشجویی
سرپرست گروه آموزشی روانشناسی و آموزش کودکان استثنایی
تحصیلات
- کارشناسی, 1376, روانشناسی و آموزش کودکان استثنایی, علامه طباطبایی
- کارشناسی ارشد, 1379, روان شناسی و آموزش کودکان استثنایی, دانشگاه تهران
- دکتری, 1386, روانشناسی, دانشگاه علامه طباطبایی
سوابق شغلی و اجرایی
- عضو شورای تحصیلات تکمیلی مجموعه علوم انسانی و پایه، 1392/08/01، 1394/08/01، ایران، تهران
- سرپرست گروه آموزشی روان شناسی و آموزش کودکان استثنایی، 1392/07/06، 1393/01/06، ایران، تهران
- سرپرست گروه روانشناسی و آموزش کودکان استثنایی و روانشناسی تربیتی، 1391/02/23، 1393/02/23، ایران، کیش
- معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشکده، 1393/10/13، 1396/10/13، ایران، تهران
- سرپرست گروه روانشناسی و آموزش کودکان استثنایی و روان شناسی تربیتی، 1391/02/23، 1393/02/23، ایران، کرج
- معاونت فرهنگی دانشجویی، 1390/08/27، 1393/08/11، ایران، تهران
تالیفات و ترجمه ها
- ارجمندنیا، علی اکبر. “علوم اجتماعی و تجربی برای دانش آموزان آهسته گام.” تهران: انتشارات سمت، 1391.
- حسینی، حسین و علی اکبر ارجمندنیا. “نقد در تراز جهانی.” : پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، 1394.
- ارجمندنیا، علی اکبر. “حافظه فعال.” : رشد فرهنگ، 1394.
- ارجمندنیا، علی اکبر و محسن شکوهی یکتا. “بهبود حافظه فعال.” تهران: انتشارات تیمورزاده-نشر طبیب، 1391.
- افروز، غلامعلی و علی اکبر ارجمندنیا. “نقدنامه روان شناسی 2.” تهران: پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، 1393.
- ارجمندنیا، علی اکبر. “دانستنی های ایران نگاهی به تاریخ آموزش در ایران.” : دفتر مطالعات فرهنگی و برنامه ریزی اجتماعی، 1390.
- ارجمندنیا، علی اکبر و سمانه ملکی. “روان شناسی رابطه موثر.” : رشد فرهنگ، 1395.
- ارجمندنیا، علی اکبر و سولماز قاسمی. “دستورالعمل آموزشی درمانی بهسازی حافظه فعال: یکصدتمرین.” : تیمورزاده- طبیب، 1397.
- علی اکبر ارجمندنیا، سمانه ملکی و نعیمه طهرانچی. “اتیسم: نشانه شناسی، سبب شناسی و رویکردهای موثر در درمان.” : رشد فرهنگ، 1396.
دورههای فعال دکتر علی اکبر ارجمندنیا
هیچ داده ای یافت نشد
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها